דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלי מדיה חברתית איך מודדים אוהדים, עוקבים ו- Engagement - הפעם במדויק .. 

מאת    [ 24/01/2011 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 3735 פעמים ]

FanGager זוהי פלטפורמה טכנולוגית המותקנת כשירות תוכנה,

לעסק שהוא מותג מוביל שצבר  כמות אוהדים / עוקבים  גדולה מאוד

(אלפים , עשרות אלפים ויותר )

מתוך מטרה לנטר סטטיסטיקה מייצגת של פעילות אוהדים/עוקבים ומתן דירוג ותגמול למובילים שבהם ..

היום נחשפתי לפלטפורמה מעניינת שנקראת FanGager  מבית היוצר של חברת MyBrandz

מבקשת לשתף מה למדתי ,

התרשמות מהמוצר (על קצה המזלג ) ,

הערך המוסף שיש למשמעות המדידה של יישום כלי מדיה חברתית לעסק שהוא מותג שיש לו מגוון מוצרים /שירותים וצובר חשיפה רבה לקהל לקוחות פוטנציאלי / קהל לקוחות נאמן שרוכש את המוצרים ומביע את דעתו .

FanGager  מביאה מספר חידושים לתחום כלי המדיה החברתית :


    •  האפשרות לנטר באופן כמותי ומדויק (ולא רק איכותי ומילולי) את רמת הקשר שבין הבעת like - מישהו החליט שהוא אוהד ומה יוצא מזה ...זו למעשה מדידה של סוג ההתקשרות בין המותג (העסק/החברה) והאוהדים /העוקבים אחריו (לקוחות -לקוחות פוטנציאליים).

      •  האוהד "נמדד" באמצעות הפעילות שלו : סטטוסים שהוא רושם ,תגובות , כתיבת פוסטים פעילות אקטיבית סביב המותג שאותו הוא אוהד וכך "צובר נקודות" להיות אוהד מוביל .

    •  להציג בדוחות ובתצוגה גרפית את הסטטיסטיקה על מנת שלקוח יבין את המשמעות של היקף אוהדים ,הגדלתו או צימצומו .
    •  הגדרת המושג Engagement - לדוגמא באמצעות מתן משימות לאוהדים ומעקב אחר ביצוע , מערכת תגמול לאוהדים המובילים ברמת ההתקשרות הגבוהה ביותר .

      •  אוהדים שהציגו פעילות ,השלמת משימות וזכו לתיגמול יופיעו כאוהדים מובילים ונאמנים למותג >>> הקשר שבין אהדתם למותג לבין היותם לקוח פוטנציאלי מועדף (הם אוהבים את המותג הם רוכשים את מוצריו ) די ברור וטיבעי .

1. FanGager היא לא מערכת CRM , זוהי פלטפורמה טכנולוגית נפרדת ל CRM שמותקנת בחברה שהיא מותג שצבר  כמות אוהדים / עוקבים  גדולה מאוד (אלפים , עשרות אלפים ויותר ) מתוך מטרה לנטר סטטיסטיקה מייצגת של פעילות אוהדים /עוקבים אחר משפחת מוצרים/שירותים רחבה שעשויה לקלוע /לא לקלוע לטעמם של רבבות .

2. פלטפורמת  FanGager  יכולה להיות stand  alone לעסק שאין לו מערכת CRM. אפשרות נוספת  אם לעסק יש מערכת CRM  - FanGager היא משמשת כ back office  לפלטפורמה זו .

3. FanGager  היא פלטפורמת ענן התלויה בעומק האבטחה שהארגון מתחזק , אם מדובר בארגונים שרמת האבטוח של הנתונים היא ברמה מאוד גבוהה הגישה לניטור המידע בכלי מדיה חברתית תהיה מורכבת יחסית (היות והכל מבוסס על קישוריות open API  ).

4.FanGager  היא מערכת עם open API  (יכולת ממשק פתוחה לכלי מדיה חברתית שונים ) שיכולה לנטר כלי מדיה חברתית נוספים לפייסבוק ולא ייעודית רק לפייסבוק .

5 עבור פייסבוק  FanGager  הפלטפורמה מתמקדת בניטור  שלפעילות האוהדים במספר מימדים עיקריים :


    •  פרמטרים שקובעים את רמת ה Engagement של כל אוהד
    •  דירוג מעריצים לפי סוג והיקף הפעילות שלהם
    •  דירוג המעריצים עפ"י השלמת המשימות שהם קיבלו לבצע, במגמה לתגמל את האוהדים המובילים עבור פעילות האוהד שלהם .

דוגמאות לפעילות הפלטפורמה :

באתר הפייסבוק של האח הגדול  - טאב "המשפחה של האח".

באתר של חדשות ערוץ 2 - חברי המערכת ,

FanGager היא סנונית מרתקת לעולם הסושיאל - ניתוח משמעויות ותוצרים של המילה "אוהד" ,"עוקב" והפעם בצורה מדעית עם מודל של תגמול לאוהד המושבע .

דליה בן-דוד , SocialCRMGuru

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


מחכה לך מתנה - סדרת טיפים איכותית ליישום CRM חברתי ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


אתר הבית        |    פרופיל פייסבוק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב